середу, 5 листопада 2014 р.

Великий Київ для маленьких

Напишу вам сьогодні про свій великий Київ, тобто ваш «маленький Київ». Це така чудова книжка, неймовірний ілюстрований путівник. Я тут не шкодуватиму компліментів, бо книжка з усіх боків прекрасна, продумана в деталях для малявок і зручної та цікавої екскурсії центром столиці. Єдина її вада – дорога вона, але що ж поробиш, коли така робота, на такому папері, так якісно зроблена й дарує стільки радості. Ну, але для когось 75 грн, може, то й не дорого :)

Колись я писала про невдалий, на мій погляд, варіант дитячого путівника. Там із мінусів було як старомодне оформлення, так і текст, що не відповідає віковим вимогам і взагалі не ліпиться ні в тин ні в ворота. Оті дивні діалоги-вставки мене досі вводять у стан легкого трепету, як при гарячці. У «Моєму маленькому Києві» з текстом усе ок, задля цього постаралася Настя Денисенко. Речення розповідні, не надто довгі. Абзаци короткі, інформацію подано в різних формах – десь шматочок довідки, десь коментар про те, хто такі рейтери (я, наприклад, не знала, що в давнину так називали вершників, озброєних вогнепальною зброєю, а від того й вулиця Рейтарська), – поруч із малюнком цього самого рейтара. Десь запитання, десь квест або розмальовка, або спробувати написати своє ім’я давньоруською абеткою (!!!). А яка то забава – вирушити в подорож, звіряючись за мапою! Одне слово, прекрасна робота в Насті Денисенко і художників – Олени Старанчук та Олега Грищенка. Дуже стильна, малюнки нетипові – я в захваті.


Тішить, що це тільки перший випуск, бо на обкладинці написано «Маршрут №1». Охоплює він вулиці Ярославів Вал, Стрілецьку, Рейтарську, Софійський і Михайлівський собори, Пейзажну алею, Велику Житомирську та Андріївський узвіз. Усе, що я люблю. Просто наче за мною ходили й записували, куди йти. Дітям буде точно цікаво, бо там скрізь – сліди історії і всякі цікавинки, про які автори не забувають згадати. Наприклад, пожежна частина й історія про те, як раніше передавали сигнал тривоги. Про старокиївські гори, Замок Ричарда, де, за повір’ям, водяться привиди, хоча насправді це дуже повчальна історія про те, як не треба ображати будівельників. І на додаток – найцікавіші музеї з контактами й словничок. Ще з того, що потішило, – як про Булгакова пишеться :) От ніколи не чула, щоб дітям про «Майстра і Маргариту» розповідали через кота Бегемота? Мовляв, є в Булгакова такий персонаж, який ходить на двох лапах і грає в шахи. Це ж цікаво, нє?

Погортати можна тут.

Одне слово: раджу, раджу і ще раз раджу. Ой, цілих три. І бігом гуляти по Києву поки ще тепло – маршрут ви знаєте :)

Мій маленький Київ: путівник для дітей. – Київ: Laurus, 2014. – 64 с. – іл. – (Серія «Моє маленьке місто». Випуск 1)

Немає коментарів:

Дописати коментар